Обмін та повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Поверненню та обміну підлягає будь-який товар, придбаний в нашому магазині!
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: - обміняти товар належної якості; - повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар зі служби доставки.
Який товар підлягає обміну:
- товар, який має чек;
- товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- товар, після купівлі якого не минуло 14 днів;
- товар без слідів встановлення, пайки, механічних, термічних або інших видів пошкоджень;
Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;
Умови оплати доставки при поверненні:
- при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує продавець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається;
- якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець;
Процедура повернення товару неналежної якості:
- зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;
- усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за НАШ рахунок.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на картку або грошовим переказом у відділенні Нової пошти чи, протягом 3-х днів з моменту отримання продавцем посилки у службі доставки. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Завжди перевіряйте товар одразу при отриманні.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.